گردشگری
موضوعات داغ

بهترین جاهای دیدنی اوکراین | ۱۸ مورد

مکان‌های دیدنی در اوکراین شامل چندین شهر زیبا و مکان‌های دیدنی محبوب آن‌ها می‌شود که از نظر تاریخی غنی هستند و تماشای آن مسحورکننده است. این کشور بزرگ و متنوع که تنها چند سال پیش استقلال خود را به دست آورده است، چیزهای زیادی در اختیار دارد.

مکان های دیدنی اوکراین باید شامل برخی از شهرهای باشکوه آن مانند کیف، لویو، اومان، اودسا و غیره باشد. سنت غنی و رنگارنگ این کشور شما را به بازدید از شهرهای مختلف، ملاقات با اوکراینی های خونگرم و رفتن به تجربه های خارج از نقشه جذب می کند.

یکی از مکان های توریستی اوکراین که به سادگی نمی توان آن را از دست داد، تونل زیبای عشق است که می توانید در آن پیاده روی طولانی داشته باشید. همچنین نباید روستای زیر آب باکوتا را از دست بدهید. اگر در فصل زمستان از آن بازدید می کنید، استراحتگاه های اسکی در Slavske باید در لیست شما باشد. مکان دیگری که حتما باید از آن دیدن کنید دریاچه صورتی شگفت انگیز است که در چندین بخش از کشور یافت می شود و سعی کنید در آب آن غوطه ور شوید.

۱۸ مورد از بهترین مکان های اوکراین:

۱ـ وینیتسیا

وینیتسیا
وینیتسیا

شهر زیبا و دنج وینیتسیا در کنار رودخانه باگ جنوبی، در غرب مرکزی اوکراین واقع شده است. این شهر به دلیل جاذبه منحصر به فردش، فواره بزرگ چند رسانه ای روزن، اهمیت خود را به دست آورده است. گردشگران این مقصد را در فهرست مکان‌های مورد بازدید در اوکراین برای تماشای این فواره بی‌نظیر و کشف مکان‌های تاریخی مختلف قرار می‌دهند.

۲ـ اودسا

اودسا
اودسا

سومین شهر بزرگ اوکراین، اودسا، در ساحل شمال غربی دریای سیاه قرار دارد و به مروارید دریای سیاه لقب گرفته است. این شهر تاریخ جالبی برای به اشتراک گذاشتن با گردشگران با یونانی‌ها، عثمانی‌ها و روس‌ها دارد که در دوره‌های مختلف به شهر حمله کرده‌اند.

۳ـ کامیانتس پودیلسکی

کامیانتس پودیلسکی
کامیانتس پودیلسکی

شهر افسانه ای کامیانتس پودیلسکی در حومه غربی اوکراین قرار دارد و شهرت خود را در میان گردشگران به دلیل قلعه Kamianets-Podilskyi به دست آورده است.

۴ـ اومان

اومان
اومان

شهر اومان در مرکز اوکراین در کرانه رودخانه اومانکا واقع شده است. شما باید این شهر را به دلیل وجود پارک زیبای Sofiyivka در لیست مکان های توریستی اوکراین قرار دهید. همچنین علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد تاریخ شهر، ساخته شده در سال ۱۶۱۶، به عنوان یک استحکامات در برابر حملات تاتارها خواهید بود.

۵ـ چرنیوتسی

چرنیوتسی
چرنیوتسی

Chernivtsi در دامنه کوه های کارپات در غرب اوکراین واقع شده است. این شهر به دلیل معماری خیره کننده اش که شبیه شهرهای استرالیا است که به خاطر آن “وین کوچک” نامیده شده است، شناخته شده است. این شهر همچنین با تاریخ چندفرهنگی و حال و هوای اروپای مرکزی، گردشگران را به خود جذب می کند.

۶ـ موکاچوو

موکاچوو
موکاچوو

شهر موکاچوو در استان زاکارپاتیا در غرب اوکراین واقع شده است. این شهر به خاطر قلعه پالانوک که یکی از مکان های توریستی اوکراین است که باید از آن دیدن کرد، شناخته شده است.

۷ـ بوکوول

بوکوول
بوکوول

Bukovel یک پیست اسکی فوق مدرن است که در ارتفاع ۹۲۰ متری در کوه های کارپات اوکراین واقع شده است. این پیست یکی از بزرگترین پیست های اسکی در شرق اروپا است.

۸ـ پولتاوا

پولتاوا
پولتاوا

شهر باستانی پولتاوا در سواحل رودخانه Vorskla واقع شده است. برای کشف میدان معروف شهر نبرد بزرگ پولتاوا از پولتاوا دیدن کنید.

۹ـ چرنیهیو

چرنیهیو
چرنیهیو

چرنیهیو، یکی از قدیمی ترین شهرهای اوکراین، در شمال مرکزی این کشور در کرانه رودخانه دسنا واقع شده است. این شهر به خاطر کلیساها و کلیساهای زیبای خود، به ویژه کلیسای کاترین با گنبدهای طلایی و کلیسای جامع تبدیل شدن به پنج گنبد شناخته شده است.

۱۰ـ لوتسک

لوتسک
لوتسک

شهر دوست داشتنی لوتسک در غرب اوکراین واقع شده است. این شهر به خاطر آثار تاریخی و معنوی خود شناخته شده است. این شهر به دلیل تعداد زیاد کلیساها، کلیساها و صومعه هایش به رم کوچک ملقب شده است.

۱۱ـ لویو

لویو
لویو

Lviv، بزرگترین شهر در غرب اوکراین، بیشتر مورد بازدید گردشگران با علاقه به تاریخ و فرهنگ یک مکان است. در حالی که به تاریخ شهر تأسیس شده در سال ۱۲۴۰ گوش می دهید، احساس کنید که به دوران گذشته برمی گردید.

۱۲ـ راخیف

راخیف
راخیف

یکی از مکان‌هایی که در اوکراین باید از آن بازدید کرد، راخیف، مرتفع‌ترین شهر این کشور است که در استان زاکارپاتیا در غرب اوکراین واقع شده است. این شهر کوهستانی برای علاقه مندان به پیاده روی و طبیعت گردان به دلیل اینکه نقطه شروعی برای سفرهای پیاده روی است، ترجیح داده می شود.

۱۳ـ ایوانو فرانکیوسک

ایوانو فرانکیوسک
ایوانو فرانکیوسک

شهر ایوانو-فرانکیفسک، واقع در غرب اوکراین، چندین نام داشت. به نام های فرانکیفسک، استانیسلاو یا فرانک معروف بود. ویژگی منحصر به فرد شهر این است که می توان آن را با پای پیاده و بدون استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کاوش کرد.

۱۴ـ اوزهرود

اوزهرود
اوزهرود

Uzhhorod در گوشه جنوب غربی اوکراین واقع شده است. این شهر دارای مرز مشترک با اسلواکی است و گذرگاه های مرزی رومانی، لهستان و مجارستان در نزدیکی آن قرار دارند.

۱۵ـ خارکف

خارکف
خارکف

خارکف که در روسی با نام خارکف نیز شناخته می شود، دومین شهر بزرگ اوکراین است. این شهر گردشگران را با اشتیاق به مکان های بی نظیر در اوکراین جذب می کند. این شهر به خاطر کلیساهای خیره کننده، پارک های لذت بخش و بسیاری جاذبه های دیگر شناخته شده است.

۱۶ـ کیف

کیف
کیف

کی یف، پایتخت اوکراین، در شمال مرکزی این کشور بر روی رودخانه دنیپر واقع شده است. این شهر همچنین بزرگترین شهر کشور و یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپای شرقی است. کیف محبوب ترین مقصد گردشگری در این کشور است.

۱۷ـ کوه های کارپات

کوه های کارپات
کوه های کارپات

رشته کوه های کارپات اروپای مرکزی را در بر می گیرد و اوکراین بخش کوچکی از این کوه باشکوه را دارد. از بازدید از جنگل های سرسبز و مناظر بکر این مکان لذت ببرید. وجود جنگل های کاج بر زیبایی این مکان می افزاید.

۱۸ـ یالتا

یالتا
یالتا

با توجه به زیبایی منظره ای از بناهای معماری که توسط کوه های باشکوه احاطه شده اند، برای بازدید از یالتا احساس جذابیت کنید. برای بازدید از مکان‌هایی مانند پارک ماساندرا، خاکریز یالتا، کلیسای جامع الکساندر نوسکی، باغ‌وحش اسکازکا، کاخ امیر بوخارسکی و غیره به دیدن مناظر بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا