تکنولوژی

ویژگی جدیدترین آپدیت گوگل کروم در آیفون

مشکل آزاردهنده‌ای در نوار منو حل شد: در به‌روزرسانی جدید گوگل کروم برای آیفون و آیپد، مشکلی که باعث می‌شد نوار منو به طور خودکار مرتب شود و مواردی را که زیاد استفاده می‌شد در ابتدا قرار دهد، حل شده است. این موضوع برای بسیاری از کاربران آزاردهنده بود.

نوار منو را مطابق میل خودتان تغییر دهید: حالا می‌توانید نوار منو را به طور کامل مطابق میل خودتان شخصی‌سازی کنید. در به‌روزرسانی جدید، گزینه‌ای به نام “شخصی‌سازی منو” اضافه شده است که با رفتن به آن، می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید از نوار منو حذف کنید یا ترتیب چیدمان آن را تغییر دهید.

قابلیت‌های جدید:

غیرفعال کردن چینش هوشمند: دیگر مجبور نیستید با مرتب‌سازی خودکار نوار منو کنار بیایید. می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید و ترتیب دلخواه خودتان را برای آیتم‌ها انتخاب کنید.

حذف موارد دلخواه: به‌غیر از گزینه‌های تنظیمات و اطلاعات وب‌سایت، می‌توانید هر چیز دیگری را از منو حذف کنید؛ ازجمله بوک‌مارک‌ها، دانلودها، تاریخچه و بخش مدیریت رمزعبور.

انتخاب ترتیب چیدمان: چیدمان فهرست پایین نوار منو را هم می‌توانید به دلخواه خودتان تغییر دهید.

هنوز در اندروید منتظر می‌مانیم: این تغییرات فعلاً فقط برای نسخه‌ی آیفون گوگل کروم اعمال شده است و در نسخه‌ی اندروید هنوز خبری از این قابلیت‌ها نیست. امیدواریم به‌زودی شاهد آپدیت مشابهی برای اندروید هم باشیم.

جمع‌بندی: به‌روزرسانی جدید گوگل کروم برای آیفون، نوار منو را به ابزاری کاربردی‌تر و انعطاف‌پذیرتر تبدیل کرده است. با این آپدیت، می‌توانید نوار منو را مطابق میل خودتان شخصی‌سازی کنید و به راحتی به گزینه‌های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا