بانک و بورساقتصادی

وام ۲۰۰ میلیون ریالی شب عید بدون ضمانت

محمد حسین قمری مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت درباره این طرح(عید تا عید) و اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به خریداران شب عید توضیحاتی را شرح داد.

بنا بر گزارشات رسیده آقای قمری از واگذاری تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به خریداران شب عید از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود خبر داد.مدیرکل خدمات عمومی وزارت صمت در مورد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اعلام کرد برای ساماندهی بازار شب عید یک طرح در وزارت صمت با نام طرح عید تا عید کلید خورد که شامل چند بخش اصلی می‌شود.

آقای قمری ادامه داد که  بخش اول به نمایشگاه‌های بهاره ارتباط دارد که قرار شده از نظر غرفه و از نظر حجم فروش نسبت به سال گذشته بهتر و منظم تر شوند.تا به حال نزدیک به ۳۶۰ نمایشگاه ثبت نام شده عید داریم دو برابر سال گذشته شده است. این نمایشگاه‌ها دارای ۳۰ هزار غرفه فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانک تجارت، بانک قرض الحسنه مهر ایران و یک مجموعه اعتباری آنلاین مسئولیت اعتباردهی به متقاضیان را برعهده گرفته‌اند، ادامه داد: ۶ تجارت یار پرداخت اقساط را تضمین کرده اند و نزدیک به ۳۰ هزار فروشگاه جدید که اکثر آنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ هستند به این طرح اضافه خواهند شد.

آقای قمری گفت: سود اعتبار این طرح صفر درصد است و بانک تجارت ضمانت کننده این اعتبار ۲۰ میلیون تومانی پس از اعتبارسنجی است. لازم به ذکر است که هیچ چک و سفته‌ای برای ضمانت لازم نیست. بانک قرض الحسنه مهر ایران هم اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی با ضمانت الکترونیکی و به صورت اقساط ۶ ماهه به متقاضیان ارائه میدهد.

وی افزود: مردم می‌توانند برای دریافت اعتبار به بخش خریدارها در سامانه eidtaeid.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا