اقتصادی

سود سهام عدالت جاماندگان و وراث به زودی واریز می‌شود

سود سهام عدالت افرادی که به هر دلیلی در اسفندماه ۱۴۰۲ موفق به دریافت سود نشده بودند و همچنین سود سهام عدالت گروهی از وراث به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد که در این میان گروهی موفق نشدند سود خود را دریافت کنند.

افراد جا مانده از دریافت سود سهام عدالت به دو گروه وراث و نومشمولان سود سهام عدالت تقسیم می‌شوند.

وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش‌ها، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت نیز همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد با رفع مشکل شماره شبا در نوبت دریافت سود سهام عدالت قرار می‌گیرند.

به گفته عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور نوبت بعدی واریز سود سهام عدالت خرداد ماه ۱۴۰۳ است که در این نوبت سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت می‌شود.

هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که سود سهام عدالت ۱۴۰۳ چه زمانی واریز می‌شود. با این حال، در صورت تحقق وعده سه مرحله‌ای شدن سود سهام عدالت، باید در نیمه نخست سال منتظر واریز سود مرحله اول باشیم. در غیر این صورت، زمان واریز سود سهام عدالت مانند سال‌های گذشته در پاییز و زمستان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا