خودرو

مینی ایسمن خودرو برقی جدید در راه است!

پکن، چین – ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مینی امروز رسماً تأیید کرد که مینی اسیمن جدیدترین کراس اوور برقی این شرکت، برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن که در ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد.

اسیمن بین Mini Cooper E کوچکتر و Mini Countryman E بزرگتر قرار خواهد گرفت و طیف جدیدی از گزینه‌های رانندگی الکتریکی را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

جزئیات کامل در مورد اسیمن هنوز منتشر نشده است، اما تیزرهای منتشر شده توسط مینی نشان می‌دهد که این خودرو دارای طراحی منحصربه‌فرد و اسپرت خواهد بود.

گفته می‌شود اسیمن در دو مدل Aceman و Aceman S عرضه می‌شود که هر دو از موتورهای دیفرانسیل جلو استفاده می‌کنند. مدل پایه Aceman 181 اسب بخار قدرت خواهد داشت، در حالی که اسیمن S قدرتمندتر ۲۱۴ اسب بخار خواهد داشت.

مینی ایسمن خودرو برقی جدید در راه است!
Mini Aceman هفته آینده در نمایشگاه پکن رونمایی می‌شود.

هر دو مدل اسیمن با دو گزینه باتری ۴۰ کیلووات ساعتی و ۵۴٫۲ کیلووات ساعتی ارائه می‌شوند که برد رانندگی ۲۴۹ مایلی CLTC را برای مدل با باتری بزرگتر فراهم می‌کند.

Mini علاوه بر اسیمن، کل خط تولید خودروهای برقی خود را در نمایشگاه پکن به نمایش می‌گذارد. این شامل Mini Cooper E در تریم جدید مورد علاقه با نمای بیرونی منحصر به فرد Sunny Yellow با سقف و آینه‌های سفید، Cooper SE در تریم‌های British Racing Green و John Cooper Works و Mini Countryman ALL4 در تریم John Cooper Works خواهد بود.

اسیمن گامی مهم برای Mini در جهت الکتریکی شدن کامل خط تولید خود است. این خودرو با طراحی جذاب، عملکرد قدرتمند و برد رانندگی طولانی، رقیبی سرسخت برای سایر کراس اوورهای برقی کوچک در بازار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا