خودرو

رنو به زودی در ایران

حضور یک محصول از برند رنو در حالی در میان محصولات عرضه شده به جانبازان قرار دارد که خبری از محصولات دیگر برند خودروساز فرانسوی یعنی پژو نیست.رنو کولئوس مدل ۲۰۲۴ در دسترس جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد قرار گرفت.

حضور رنو در بین نام های تجاری جهانی خودروساز که در دسترس متقاضیان قرار گرفته،در شرایطی است که قبل تر سیاست گذار خودرویی به طور واضح اعلام کرده بود دو برند خودروساز فرانسوی در صورتی که تحریم های اقتصادی رفع شود دیگر جایی در میان شرکای تجاری شرکت های خودروساز ندارند.

مدیران سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی هفت محصول را در دستری جانبازان یاد شده قرار دادند.

ب ام وی ۱۱۶، مینی کوپر، تویوتا کمری، تویوتا فرانتلندر، نیسان آلتیما، فیات تیپو سدان و رنو کولئوس خودروهایی هستند که جانبازان واجد شرایط می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

با توجه به از بین رفتن ممنوعیت خرید و فروش خودروهای عرضه شده به جانبازان این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد حضور محصولات برندهای جهانی خودروسازی در بازار باشیم که محصولاتشان به جانبازان عرضه شده است.

بنابراین بازار منتظر است تا رنو کولئوس ۲۰۲۴ در تیررس انتخاب مشتریان قرار گیرد.ورود رنو کولئوس می تواند طرفداران این خودرو را به صف کند البته به شرط اینکه تیراژ تقاضا به میزانی باشد تا مدیران صمت مجوز ورود این خودروی فرانسوی را به کشور تایید کنند.

رنو به زودی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا