لپ تاپ

تبلت سامسونگ ۸ سال پشتیبانی خواهد داشت

با عرضه سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری برای برخی از گوشی ها را تا ۷ سال افزایش داد (هم به روز رسانی سیستم عامل و هم وصله های امنیتی). اکنون این شرکت تصمیم گرفته است تا برخی از دستگاه های Enterprise Edition خود را حتی طولانی تر پشتیبانی کند.

تبلت هایی که در سال ۲۰۲۴ یا بعد از آن عرضه می شوند، ۸ سال پشتیبانی خواهند داشت. در حال حاضر، این تنها به Galaxy Tab Active5 خلاصه می‌شود که در ژانویه عرضه شد، اما البته مدل‌های جدیدی در آینده وجود خواهد داشت.

برای گوشی‌های Enterprise مانند Galaxy Xcover7 ، سامسونگ ۷ سال پشتیبانی می‌کند، درست مانند سری S24 برای مصرف‌کنندگان. توجه داشته باشید که در زمان راه اندازی Tab Active و Xcover تنها وعده ۴ به روز رسانی سیستم عامل و ۵ سال پشتیبانی را داده بودند.

این خبر توسط یکی از مدیران سامسونگ از هلند در لینکدین به اشتراک گذاشته شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این به تبلت‌های مصرف‌کننده نیز سرایت می‌کند یا خیر، اما تلفن‌های گلکسی اس در آینده با ۷ سال Xcover مطابقت دارند. این تبلت ها هستند که مشکل دارند – حتی لوح های ممتاز مانند سری گلکسی تب اس ۹ تنها ۴ به روز رسانی سیستم عامل و ۵ سال وصله دریافت می کنند. این مورد برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۰۲۳ نیز صدق می‌کرد، شاید سری Tab S10 (در اواخر امسال) نیز تا ۷ یا شاید ۸ سال افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا