بازارخودرو

آغاز پیش فروش محصولات لاماری

متقاضیان میتوانند جهت کامل کردن فرایند ثبت نام و پیش فروش عادی با پرداخت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۴ ماهه)۱۲۰ روزه) با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ تا پایان روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ به‌صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما، از متقاضیان نوبت دوم ثبت نام به‌عمل می آورد.

افرادی که نوبت آن‌ها فرا رسیده است می‌توانند خودروی لاماری ایما را در ۵ رنگ مشکی، سبز، سفید، قرمز و خاکستری با تحویل ۴ ماهه(۱۲۰روز کاری) دریافت کنند. بر اساس این بخشنامه هنوز قیمت نهایی محصول مشخص نشده و افراد باید مبلغ ۷.۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به‌صورت علی‌الحساب به حساب شرکت  آرین پارس موتور واریز کنند.

لازم به ذکراست که لاماری ایما از طریق  شرکت آرین پارس موتور (نماینده رسمی شرکت میتسوبیشی در ایران) به بازار خودروی ایران عرضه می‌شود این خودرو  همان اتومبیل  Forting T5 EVO است که به واسطه شرکت دانگ فنگ (DFM) چین تولید شده است. به جرات میتوان گفت که لاماری ایما در حال حاضر یکی از قویترین و زیباترین خودروهای بازار کشور است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا