موبایل

هواوی از گوشی تاشدنی جدید سری نوا رونمایی می‌کند

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی تاشدنی جدید از سری نوا با قیمت مناسب‌تر است. این خبر براساس گزارشات و افشاگری‌هایی در فضای مجازی به دست آمده است. گفته می‌شود این گوشی که احتمالا نوا فولد یا نوا فلکس نامیده خواهد شد، طی دو ماه آینده، یعنی در آگوست ۲۰۲۴ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۳) رونمایی می‌شود.

گوشی تاشدنی جدید سری نوا هواوی با قیمت مناسب‌تر، تراشه قدرتمند کرین ۹۰۱۰e، طراحی جدید و نمایشگر خارجی بزرگ‌تر، می‌تواند به رقیبی جدی برای سایر گوشی‌های تاشدنی موجود در بازار تبدیل شود.

نکاتی در مورد تاشو:

قیمت: قیمت این گوشی تاشدنی جدید هواوی بین ۵۵۰ تا ۶۸۸ دلار تخمین زده شده است که آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشدنی موجود در بازار تبدیل می‌کند.

تراشه: از تراشه کرین ۹۰۱۰e به عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده خواهد شد. این تراشه پیش از این در گوشی Pura 70 Satellite Messaging Edition نیز به کار رفته است.

طراحی: گفته می‌شود که طراحی این گوشی تاشدنی جدید هواوی با هواوی پاکت ۲ که در اسفند ۱۴۰۲ رونمایی شد، متفاوت خواهد بود. انتظار می‌رود که نمایشگر خارجی آن بزرگ‌تر باشد و قابلیت‌های بیشتری را ارائه دهد.

نمایشگر: با وجود عدم وجود اطلاعات رسمی، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از نمایشگری مشابه پاکت ۲ با پنل اولد ۶٫۹۴ اینچی، وضوح ۲۶۹۰ در ۱۱۳۶ پیکسل، حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت و نرخ نوسازی متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره ببرد.

سایر مشخصات: احتمالاً شاهد مشخصات مشابهی با پاکت ۲ مانند تراشه کرین ۹۰۰۰s باشیم.

طبق گفته افشاگران، انتظار می‌رود این گوشی تاشدنی جدید هواوی در آگوست ۲۰۲۴ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۳) رونمایی شود.

توجه: این اطلاعات بر اساس گزارشات و شایعات موجود در فضای مجازی است و تا زمان تایید رسمی توسط هواوی، نمی‌توان با قاطعیت در مورد آنها نظر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا