موبایل

فروش پورا ۷۰ هواوی با قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای

گامی نوین در ارتباطات با فناوری ارسال پیام ماهواره‌ای

هواوی اخیراً فروش نسخه‌ای ویژه از گوشی هوشمند پورا ۷۰  را با قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای در چین آغاز کرده است. این قابلیت پیش از این فقط در مدل‌های پرو، پرو پلاس و اولترا سری Pura 70 که در اسفند ۱۴۰۲ معرفی شده بودند، موجود بود.

عرضه نسخه ویژه پورا ۷۰ با قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای، گامی نوین در جهت گسترش دسترسی به ارتباطات و ارائه امکانات بیشتر به کاربران است. این گوشی می‌تواند برای افرادی که به طور مرتب به مناطق خارج از پوشش شبکه‌های سلولری سفر می‌کنند یا در مواقع ضروری نیاز به برقراری ارتباط دارند، بسیار مفید باشد.

نسخه ویژه پیورا ۷۰ برای چه کسانی مناسب است؟

عرضه این نسخه ویژه با هدف ارائه قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای به کاربران با قیمت مناسب‌تر، طیف خریداران این گوشی را گسترش می‌دهد.

این نسخه ویژه با نام کامل Pura 70 Satellite SMS Edition به فروش می‌رسد. طبق اعلام رسمی هواوی، قیمت مدل پایه این نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۷۷۰ دلار و قیمت مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی حدود ۹۷۷ دلار است.

مشخصات فنی Pura 70 Satellite SMS Edition

به جز قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای، مشخصات فنی این نسخه با مدل‌های معمولی پیورا ۷۰  تفاوتی ندارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر (f/1.4 تا f/4.0)، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر بهره می‌برد. همچنین، در این سری از گوشی‌های هواوی از پردازنده Kirin 9010 استفاده شده است.

قابلیت‌های کلیدی Pura 70 Satellite SMS Edition:

ارسال پیام ماهواره‌ای: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد در مواقعی که به شبکه‌های سلولری دسترسی ندارند، پیام متنی ارسال و دریافت کنند.

دوربین‌های قدرتمند:پورا ۷۰فروش پورا ۷۰ هواوی با قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای از دوربین‌های با کیفیت برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری در شرایط مختلف نوری بهره می‌برد.

پردازنده قدرتمند: تراشه Kirin 9010 عملکرد روان و سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا