موبایل

وان‌پلاس Ace 3 Pro غول جدید با نمایشگر خیره‌کننده

اخیراً تصاویری از گوشی جدید وان‌پلاس با نام ایس ۳ پرو در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات کلیدی این گوشی قدرتمند را فاش می‌کند.Ace 3 Pro با ظاهری شیک و مدرن در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی این گوشی، شاهد برجستگی دایره‌ای شکل دوربین هستیم که برخلاف پرچمداران اخیر وان‌پلاس، با فریم کناری ادغام نشده است.

در پنل جلویی نیز، نمایشگر اولد خمیده با وضوح ۱٫۵K خودنمایی می‌کند. این نمایشگر که موفق به کسب رتبه +DisplayMate A شده، نویدبخش تجربه‌ای بصری بی‌نظیر با کیفیت، روشنایی و طول عمر بالا و همچنین محافظت از چشمان کاربران است.

قلب تپنده‌ی Ace 3 Pro، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود که نویدبخش سرعتی خارق‌العاده و عملکردی بی‌نقص در اجرای سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها است. در تصاویر منتشر شده، دکمه‌ی Alert Slider در سمت چپ و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه دیده می‌شود.

وان‌پلاس Ace 3 Pro غول جدید با نمایشگر خیره‌کننده
وان‌پلاس

گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که Ace 3 Pro در پنل پشتی خود از دوربین سه‌گانه با لنزهای ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 عرضه خواهد شد.

باتری قدرتمند ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت Ace 3 Pro در دست نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی به‌زودی در بازارهای جهانی حضور یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا