موبایل

آیفون ۱۷ اسلیم، گران‌ترین گوشی تاریخ!

اپل در اقدامی غیرمنتظره، آیفون ۱۷ اسلیم را با قیمتی بالاتر از آیفون ۱۷ پرو مکس روانه بازار خواهد کرد.طبق گزارش‌های جدید، اپل در سال آینده تغییراتی در خط تولید آیفون خود اعمال خواهد کرد.

در این راستا، مدل پلاس کنار گذاشته شده و جای خود را به مدل جدیدی به نام “اسلیم” خواهد داد. پیش‌بینی می‌شد که آیفون ۱۷ اسلیم مشابه مدل پلاس باشد و تنها تفاوت آن در ضخامت کمتر باشد. اما طبق گزارش جدید، اینطور نیست.

ظاهراً اپل تمایل زیادی به ارائه دستگاه‌های باریک دارد. این شرکت اخیراً باریک‌ترین آی‌پد خود را با نام آی‌پد پرو ۱۳ اینچی معرفی کرده و حال به دنبال کاهش ضخامت آیفون نیز است. البته این کار با قیمتی گزاف همراه خواهد بود.

آیفون 17 اسلیم، گران‌ترین گوشی تاریخ!
آیفون ۱۷ اسلیم، جدیدترین پرچمدار لوکس اپل!

منابع متعددی آیفون ۱۷ اسلیم را از نظر طراحی، جهشی بزرگ در مقایسه با آیفون X می‌دانند. با توجه به اینکه تا سال ۲۰۲۵ زمان زیادی باقی مانده، قطعاً این موضوع می‌تواند نویدبخش ظاهری کاملاً جدید باشد.

انتظار می‌رود که این آیفون به طور قابل‌توجهی نازک‌تر از هر آیفون قبلی باشد و از بدنه‌ای آلومینیومی بهره ببرد.

طراحی نهایی هنوز مشخص نشده و به نظر می‌رسد اپل در حال بررسی گزینه‌های مختلفی است. گفته می‌شود که ناچ پویا کوچک‌تر خواهد شد و جایگاه دوربین پشتی نیز احتمالاً به مرکز گوشی منتقل می‌شود.

اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست، با وجود اینکه شایعات قبلی حاکی از کوچکتر بودن آن نسبت به آیفون ۱۵ پلاس بود.

اما دلیل توقف تولید مدل پلاس پس از امسال چیست؟ آمار فروش. به نظر می‌رسد که آیفون اسلیم جدید می‌تواند به عنوان یک مدل خاص و رده بالا، توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا