ارز دیجیتال

آیا بیت کوین قبل از نصف شدن به زیر ۶۰۰۰۰ دلار می رسد؟

از آنجایی که قیمت بیت کوین ( CRYPTO: BTC) فقط از بالاترین سطح خود در حال نوسان است، به نظر می رسد که یا در حال آماده شدن برای صعود بعدی خود است یا افت شدیدی که دستان ضعیف را از بین می برد. سقوطی که آن را به زیر ۶۰۰۰۰ دلار رساند، حدود ۱۷ درصد کاهش نسبت به قیمت روز دوشنبه که تقریباً ۷۲۰۰۰ دلار بود، خواهد بود.

با نصف شدن بعدی تنها چند هفته دیگر، زمان زیادی برای سقوط بیت کوین به زیر ۶۰۰۰۰ دلار وجود دارد.بیت کوین به نوسان بودن شهرت دارد. در حالی که داده‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد طی سال‌ها به تدریج نوسانات آن کمتر شده است، اما همچنان در معرض تحرکات ناگهانی است، حتی در بازارهای صعودی.

برای مثال آخرین بازار را در نظر بگیرید. بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بیت‌کوین چندین بار عقب‌نشینی بیش از ۲۰ درصدی را در طول صعود نهایی خود به بالاترین قیمت قبلی خود در حدود ۶۸۰۰۰ دلار تجربه کرد. با نگاهی به گذشته، بازار صعودی سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ حتی سخت تر بود. چهار عقب نشینی بیش از ۴۰ درصد وجود داشت. اگر اتفاقی مشابه در این بازار صعودی رخ دهد، بیت کوین می تواند بر اساس قیمت های امروزی به چیزی بین ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا