موبایل

تاریخ عرضه آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو مشخص شد

آنر به طور رسمی تاریخ عرضه آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو را در  ۱۸ جولای (۲۸ تیر) اعلام کرد. این گوشی‌ها که بیش از یک ماه پیش در چین و دو هفته بعد در پاریس رونمایی شده بودند، سرانجام برای کاربران هندی نیز در دسترس خواهند بود.

هر دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو از رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره می‌برند که با هوش مصنوعی ارتقا یافته است.

 آنر ۲۰۰ پرو به عنوان مدل برتر این سری، با چیپست قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 و طراحی چشم‌نواز عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی فیروزه‌ای اقیانوسی و مشکی به بازار خواهد آمد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که آنر ۲۰۰ پرو با نمایشگر عالی، شارژ سریع سیمی و بی‌سیم و کیفیت بالای عکس و فیلم، یک گوشی برجسته خواهد بود.

آنر ۲۰۰ به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه تر، از چیپست Snapdragon 7 Gen 3 و صفحه نمایش کمی کوچکتر استفاده می‌کند. با این حال، این گوشی همچنان بر عملکرد دوربین و باتری بزرگ ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مانند مدل Pro تأکید دارد. آنر ۲۰۰ در رنگ‌های سفید Moonlight و مشکی عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو از طریق Amazon India، explorehonor.com و برخی از فروشگاه‌های آفلاین در هند به فروش خواهند رسید.

هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این گوشی‌ها در هند منتشر نشده است، اما باید منتظر رویداد رونمایی ۱۸ جولای (۲۸ تیر) برای اطلاع از قیمت نهایی آنها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا