خودرو

پیش فروش خودرو دانگ فنگ آغاز شد + مشخصات

نسخه ویژه Dragon Armor شاسی‌بلند M-Hero 917 دانگ فنگ با ظاهری قدرتمند و امکانات لوکس، برای علاقه‌مندان به خودروهای خاص و آفرود معرفی شد. این نسخه از امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل پایه بهره می‌برد که آن را برای رانندگی در شرایط سخت و ناهموار ایده‌آل کرده است.

مشخصات:

ظاهری خشن و عضلانی: رنگ بدنه “طوفان بیابانی نظامی” به همراه ۲۲٫۳ درصد پوشش الیاف کربنی در بدنه، شامل کاپوت، سقف و رک‌های جانبی، ظاهری خشن و عضلانی به این اژدهای آهنی بخشیده است.

امکانات رفاهی و آفرود: سکوی بارگیری سقفی، سینی لاستیک زاپاس چند منظوره، گلگیرهای فلزی، جرثقیل برقی و میله کشش کاروان، از جمله امکانات رفاهی و آفرود این خودرو هستند. همچنین ابزارهای مختلفی مانند تبر، بیل، مخزن سوخت و کپسول آتش نشانی برای تجهیز هرچه بهتر این خودرو برای ماجراجویی در طبیعت، روی آن نصب شده‌اند.

فضای داخلی لوکس: کابین اژدهای آهنی با الهام از اژدهای چینی، در دو رنگ خاکستری، سفید و نارنجی عرضه می‌شود. صندلی‌های چرم ناپا، سقف چرم مخملی، نمایشگرهای لمسی ۱۵٫۶ و ۱۲٫۳ اینچی، از جمله امکانات لوکس این خودرو هستند.

پیش فروش خودرو دانگ فنگ آغاز شد + مشخصات
دانگ فنگ

قدرت و سرعت: این اژدهای آهنی در دو نسخه تمام الکتریکی و هیبریدی عرضه می‌شود. نسخه الکتریکی با ۴ موتور، ۸۰۰ کیلووات قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، می‌تواند در ۴٫۲ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و برد ۵۰۵ کیلومتری را ارائه دهد.

نسخه هیبریدی نیز با موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ و ۳ موتور الکتریکی، ۶۰۰ کیلووات قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و برد ترکیبی آن به ۱۰۳۲ کیلومتر می‌رسد.

مشخصات فنی: M-Hero 917 بر روی پلتفرم جدید M-Tech دانگ فنگ ساخته شده و ابعاد آن ۴۹۸۷ در ۲۰۸۰ در ۱۹۳۵ میلیمتر با فاصله بین دو محور ۲۹۵۰ میلیمتر است.

سابقه و برنامه‌های دانگ فنگ: برند M-Hero زیرمجموعه دانگ فنگ، سابقه‌ای در تولید خودروهای نظامی زره‌دار دارد. M-Hero 917 اولین بار در اوت ۲۰۲۳ معرفی شد و پس از گذراندن تست‌های آفرود، مجوزهای لازم را در اروپا و خاورمیانه دریافت کرد. دانگ فنگ برنامه‌هایی برای عرضه این خودرو در آلمان، فرانسه، نروژ، امارات متحده عربی، کویت و عربستان دارد.

پیش فروش خودرو دانگ فنگ آغاز شد + مشخصات
دانگ فنگ

قیمت و زمان عرضه: پیش‌فروش ابرخودروی دانگ فنگ M-Hero 917 Dragon Armor با قیمتی بین ۱۰۵,۸۰۰ تا ۱۱۹,۶۰۰ دلار آغاز شده است. زمان تحویل این خودروها هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

علاقه‌مندان به خودروهای قدرتمند، لوکس و آفرود، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام پیش‌خرید به وب‌سایت رسمی دانگ فنگ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا