موبایل

نوکیا گوشی ارزان قیمت خود را معرفی کرد،HMD Aura

شرکت HMD که مالکیت برند نوکیا را نیز بر عهده دارد، از گوشی جدید و مقرون به صرفه خود با نام HMD Aura رونمایی کرد. این گوشی شباهت‌هایی به مدل HMD Pulse دارد، اما با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات HMD Aura:

Aura به نمایشگری ۶٫۵۶ اینچی با وضوح HD+ (1600 x 900) مجهز شده است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۶۰ هرتز است و در بالای آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی، شاهد مجموعه دوربین‌های ساده‌ای هستیم که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق می‌شود. حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت فیزیکی در قاب پشتی قرار گرفته است.

نوکیا گوشی ارزان قیمت خود را معرفی کرد،HMD Aura
HMD Aura

قلب تپنده‌ی HMD Aura، تراشه‌ی Unisoc SC9863A1 است که از هشت هسته پردازشی با معماری ARM Cortex-A55 (چهار هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱٫۲ گیگاهرتزی) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 تشکیل شده است.

این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد و از درگاه microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز در این مدل تعبیه شده است.

Aura به طور پیش‌فرض به سیستم‌عامل اندروید ۱۳ مجهز شده است، اما به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را دریافت نخواهد کرد. با این حال، تا دو سال آپدیت‌های امنیتی برای آن منتشر خواهد شد. این گوشی از دو سیمکارت همزمان، وای‌فای ۴، بلوتوث ۴٫۲ و GPS پشتیبانی می‌کند.

HMD Aura از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از طریق درگاه USB-C با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود. طبق گفته HMD، باتری این گوشی پس از ۵۰۰ بار شارژ کامل، همچنان ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت HMD Aura در استرالیا ۱۲۰ دلار استرالیا است، اما هنوز مشخص نیست که آیا در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا