شبکه های اجتماعی

یوتیوب به زودی امکان تغییر کاور پلی‌لیست‌ها را می‌دهد!

خبر خوب برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران یوتیوب! به نظر می‌رسد یوتیوب در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای سفارشی‌سازی بیشتر پلی‌لیست‌ها یا همان لیست‌های پخش است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا کاورهای سفارشی برای لیست‌های پخش خود آپلود کنند.

این قابلیت جدید در حال حاضر در نسخه بتا ۱۹٫۲۶٫۳۳ برنامه اندروید یوتیوب مشاهده شده است. کدهای این نسخه نشان می‌دهد که یوتیوب پیام‌های خطایی مانند “دوباره امتحان کنید”، “آپلود نشد” و “تصویر شما کوچک‌تر از حداقل میزان پشتیبانی‌شده است” را برای این ویژگی جدید در نظر گرفته است.

با وجود این که هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این قابلیت جدید ارائه نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن باشیم.

نحوه عملکرد کاورهای سفارشی پلی‌لیست در یوتیوب:

در حال حاضر، یوتیوب به طور خودکار از تصویر بندانگشتی اولین ویدیو در لیست پخش به عنوان کاور آن لیست استفاده می‌کند. با این حال، با اضافه شدن قابلیت جدید، کاربران می‌توانند تصویر دلخواه خود را برای کاور هر لیست پخش آپلود کنند.

این قابلیت می‌تواند برای تمایز لیست‌های پخش مختلف و جذاب‌تر کردن آنها برای مخاطبان بسیار مفید باشد.

نکات قابل توجه:

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این ویژگی برای iOS نیز در دسترس خواهد بود یا خیر، منتشر نشده است.

یوتیوب هنوز الزامات دقیق برای تصاویر کاور پلی‌لیست‌ها را اعلام نکرده است. با این حال، به احتمال زیاد نسبت تصویر ۱۶:۹ برای این تصاویر توصیه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا