شبکه های اجتماعی

روبیکا در الکامپ ۱۴۰۳ و رونمایی از سرویس‌های جدید

سوپراپلیکیشن روبیکا در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ که از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور فعال خواهد داشت و از جدیدترین سرویس‌ها و خدمات خود رونمایی می‌کند.

خدمات جدید روبیکا در الکامپ ۱۴۰۳:

سرویس سفارش آنلاین غذا: با استفاده از این سرویس می‌توانید به راحتی از رستوران‌های مورد علاقه خود در روبیکا غذا سفارش دهید.

سرویس خرید بلیت تئاتر و سینما: دیگر نیازی به مراجعه حضوری به گیشه نیست! با روبیکا می‌توانید به راحتی بلیت تئاتر و سینما را به صورت آنلاین خریداری کنید.

برنامه‌های متنوع در غرفه روبیکا:

تورنمنت بازی‌های دیجیتال: با شرکت در این تورنمنت‌ها می‌توانید مهارت خود را در بازی‌های دیجیتال به چالش بکشید و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوید.

اهدای اعتبار کیف پول روبیکا: به بازدیدکنندگان غرفه روبیکا، اعتبار کیف پول روبیکا اهدا می‌شود که می‌توانند از آن برای استفاده از خدمات مختلف این سوپراپلیکیشن مانند فروشگاه، سفارش غذا، خرید بلیت و … استفاده کنند.

پخش زنده مراسم‌ها و پنل‌های گفتگوی الکامپ: علاقه‌مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می‌توانند با مراجعه به غرفه روبیکا، به صورت زنده از مراسم‌ها و پنل‌های گفتگوی الکامپ دیدن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا