لپ تاپ

مشخصات تبلت گلکسی تب S10 لو رفت!

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خود رونمایی نکرده است، اما شایعات و تصاویر اولیه نشان می‌دهند که این دستگاه‌ها در راه عرضه هستند. انتظار می‌رود مدل پرچم‌دار این سری، گلکسی تب S10 اولترا، از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل قبلی خود، گلکسی تب S9 اولترا، داشته باشد.

بر اساس رندرهای لو رفته، گلکسی تب S10 اولترا دارای بدنه‌ای تمام فلزی با حاشیه‌های باریک و صفحه‌نمایش ۱۴٫۶ اینچی AMOLED خواهد بود. این تبلت احتمالاً از جدیدترین چیپست کوالکام، دوربین دوگانه در جلو و پشت و بلندگوهای چهارگانه AKG بهره می‌برد. قلم S نیز مانند نسل قبل همراه این دستگاه عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی:

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود گلکسی تب S10 اولترا در مدل‌های Wi-Fi و ۵G با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ارائه شود. این تبلت احتمالاً از گواهی IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز برخوردار خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه گلکسی تب S10 اولترا مشخص نشده است، اما برخی منابع خبر از عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی می‌دهند.

در اینجا خلاصه‌ای از مشخصات احتمالی گلکسی تب S10 اولترا بر اساس گزارش‌های منتشر شده آمده است:

صفحه نمایش: ۱۴٫۶ اینچ AMOLED

چیپست: جدیدترین چیپست کوالکام

دوربین: دوگانه در جلو و پشت

بلندگو: چهارگانه AKG

قلم S: دارد

رم: تا ۱۶ گیگابایت

حافظه داخلی: تا ۱ ترابایت

قابلیت‌های دیگر: بدنه تمام فلزی، گواهی IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسلات شارژ مغناطیسی S Pen
انتظار می‌رود گلکسی تب S10 اولترا با قیمتی بالا به بازار عرضه شود. با این حال، با توجه به مشخصات فنی قدرتمند و طراحی زیبا، این تبلت می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای و کسانی که به دنبال بهترین تجربه تبلت در اندروید هستند، یک گزینه جذاب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا