تکنولوژی

ساعت هوشمند ارزان سامسونگ به زودی معرفی می شود

شایعات پیرامون عرضه یک ساعت هوشمند ارزان قیمت از سامسونگ قوت گرفته است. با توجه به اطلاعات فاش شده در وب سایت FCC، انتظار می‌رود سامسونگ در کنار مدل‌های استاندارد، کلاسیک و پرو گلکسی واچ ۷، از گلکسی واچ FE در رویداد آنپکد آتی خود که در ماه جولای (تیرو شهریور) برگزار خواهد شد، رونمایی کند.

در پایگاه داده FCC، شماره مدل‌هایی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ مشاهده شده است که احتمالاً به گلکسی واچ FE مرتبط هستند. این شماره مدل‌ها (SM-R861) شباهت زیادی به مدل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارند.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ با شماره مدل SM-R860 به بازار عرضه شده بود. بر همین اساس، برخی معتقدند که گلکسی واچ FE نسخه‌ای تغییر نام یافته از گلکسی واچ ۴ با به‌روزرسانی‌های جزئی خواهد بود.

احتمال دیگر این است که سامسونگ با حفظ نام گلکسی واچ ۴، مدل ۲۰۲۴ را با تغییراتی جزئی معرفی کند.

ساعت هوشمند ارزان سامسونگ به زودی معرفی می شود
ساعت هوشمند سامسونگ

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری و جزئیات بیشتر گلکسی واچ FE منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند با قیمتی کمتر از مدل‌های استاندارد، کلاسیک و پرو گلکسی واچ ۷ به بازار عرضه شود و به عنوان جایگزینی مناسب برای کاربران کم‌بودجه‌تر تبدیل شود.

نکته قابل توجه: تاکنون، شماره مدل‌های مربوط به گلکسی واچ FE و نسخه‌های استاندارد در FCC مشاهده شده است، اما خبری از مدل‌های کلاسیک، پرو و یا مدل مربعی شایعه شده در این پایگاه داده نیست.

منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی واچ FE در رویداد آنپکد سامسونگ در ماه جولای (تیر و شهریور) باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا