ارز دیجیتال

بیت کوین در آستانه ثبت رکورد جدیدی است!

نگاه همه تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال به نمودارهای قیمتی بیت کوین (BTC) خیره شده است. با این حال، یک تحلیلگر معتقد است تا زمانی که این ارز دیجیتال به رکورد قبلی خود یعنی ۷۰,۰۰۰ دلار نزدیک نشود، تحلیل نمودارها چندان کارآمد نخواهد بود.

متی گرینسپن، بنیانگذار کوانتوم اکونومیکس، در این باره می‌گوید: “موضوع هیجان‌انگیز، شکستن رکوردهاست. تا زمانی که شاهد ثبت رکورد جدیدی نباشیم، تحلیل نمودارها بی‌فایده خواهد بود.”

به گفته او، در حال حاضر هیاهوی زیادی در بین معامله گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال وجود دارد. قیمت بیت کوین در حال حاضر بین ۶۵,۰۰۰ تا ۶۶,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند و با افزایش ۶٫۷ درصدی می‌تواند به رکورد جدید ۷۰,۰۰۰ دلار دست پیدا کند.

تحلیلگران متعددی پیش‌بینی می‌کنند که این سطح قیمتی در آینده نزدیک شکسته خواهد شد.

دلایل احتمالی افزایش قیمت:

کاهش تورم: برخی از تحلیلگران معتقدند که کاهش تورم می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره ارزش شود.

افزایش پذیرش: پذیرش بیت کوین توسط شرکت‌ها و موسسات مالی در حال افزایش است که می‌تواند به افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت منجر شود.

احساسات بازار: احساسات مثبت در بازار می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای بیت کوین و افزایش قیمت شود.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال همچنان بسیار ناپایدار است و نوسانات قیمتی قابل توجهی در آن وجود دارد. سرمایه گذاری در بیت کوین می‌تواند پرخطر باشد و قبل از هرگونه سرمایه گذاری باید به طور کامل تحقیق کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا