گردشگری

۱۰ مورد از بهترین مکان های دیدنی اسپانیا

اسپانیا دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ آن است. این کشور به خاطر غذا، جاذبه های گردشگری و آب و هوای خوبش شناخته شده است، اما در بخش هایی مانند ساخت و ساز، حمل و نقل، تدارکات، انرژی های تجدیدپذیر، کشاورزی و غذا، بانکداری و مد نیز یک مرجع بین المللی است.

این کشور دارای بیشترین ذخایر زیست کره در جهان است. داشتن ساعات بیشتری از نور خورشید نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شرایط بهینه برای بهره برداری از نیروی باد و آب، آن را به سومین کشور اروپایی با بیشترین ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر تبدیل کرده است.

اسپانیا پس از چین و ایتالیا، سومین مکان و مکان‌های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. این کشور همچنین یکی از پنج کشور برتر جهان برای زندگی و کار به عنوان یک خارجی و یکی از محترم ترین کشورها برای گرایش جنسی، مذهب و فرهنگ مردم است.

 ۱۰ مورد از بهترین و جذاب ترین مکان های  اسپانیا:

 

۱-بازیلیکا دلاساگرادا فامیلیا

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا
نمای بیرونی مجلل و نمای ولادت است که تولد عیسی را به تصویر می کشد.

این کلیسای ثبت شده در فهرست یونسکو، Basilica de la Sagrada Familia، یکی از غیر متعارف ترین کلیساهای جهان و یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اسپانیا است. این کلیسا که در بخش شمالی شهر واقع شده است، به دلیل ۱۸ برج دوکی شکل که بالاتر از سایر بناهای تاریخی است، بر ساختمان های اطراف تسلط دارد. یکی دیگر از چیزهایی که میان وعده بازدیدکنندگان را می گیرد.

۲-الحمرا

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا
این شهر به خاطر برنامه‌های تزئینی پیچیده، برنامه‌ریزی پیچیده، و باغ‌ها و فواره‌های زیبای متعددش مشهور است.

الحمرا یک قصر، دژ و قلعه باستانی قرن هشتم است که در گرانادا، اسپانیا و یکی از مکان‌های معروف اسپانیا واقع شده است. به دلیل وجود دیوارها و برج های قرمز رنگ اطراف ارگ، الحمرا نامگذاری شده است.

۳-کاخ سلطنتی مادرید

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا
کاخ سلطنتی مادرید برای تحت تاثیر قرار دادن جهان طراحی شده است.

این نسخه اسپانیایی ورسای است. اما برخلاف ورسای که به موزه تبدیل شده است، کاخ سلطنتی مادرید به عنوان اقامتگاه رسمی پادشاه مونارک عمل می کند. با این حال، این کشور رسمی برای سازماندهی رویدادها است.

۴-کلیسای جامع سویا

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا
کلیسای جامع دو سویا چهارمین کلیسای بزرگ جهان در اسپانیا است

کلیسای جامع دو سویا به مردم امکان می دهد میراث هنری غنی را تجربه کنند. این کلیسا در قرن شانزدهم ساخته شد و به بزرگترین کلیسای گوتیک جهان تبدیل شد. مجموعه‌ای متنوع از هنر در اشکال مختلف، از اسلامی گرفته تا نئوباروک، و همچنین رنسانس و باروک را در اختیار دارد. مجموعه ای از آثار هنری که در مجموع شایسته قدردانی است.

۵-کلیسای جامع بارسلونا

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا

کلیسای جامع بارسلونا با نام‌های کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا، یکی از مکان‌های گردشگری محبوب اسپانیا نیز شناخته می‌شود. به عنوان اسقف اعظم بارسلون، اسپانیا و کاتالونیا خدمت می کند. این کلیسا بین قرن سیزده و پانزده ساخته شد و کار اصلی کلیسای جامع در طول قرن چهاردهم انجام شد.

۶-محله گوتیک

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا

محله گوتیک مرکز معنوی و سکولار شهر است و می توانید آثاری از ساختمان های ساخته شده روم باستان را پیدا کنید. اما بهترین دوران توسط بناهای تاریخی در محله در قرون وسطی نشان داده شده است.

۷-موزه ملی دل پرادو

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا

موزه ملی دل پرادو در زمینی ساخته شده است که در ابتدا به موزه ملی تاریخ اختصاص داشت. موزه ناسیونال به خاطر نگهداری از شاهکارهای بزرگ ولاسکز، رامبراند، بوش، تیتیان، گویا، ال گرکو، و ون دایک شهرت دارد. مطمئناً از زیبایی های ذخیره شده در این موزه خیره خواهید شد.

۸-کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا
از یکی از معتبرترین جاذبه های گردشگری اسپانیا دیدن کنید. کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا در گالیسیا، اسپانیا قرار دارد

. سایت میراث جهانی در اسپانیا را تحسین کنید، که همچنین محل دفن احتمالی سنت جیمز، یکی از حواریون عیسی مسیح است. به صورت رایگان از کلیسای جامع دیدن کنید و زیرساخت های موزه، کتابخانه هماهنگ آن، یا اتاق خزانه داری را بررسی کنید. بیش از ۱۰۰۰۰ گردشگر در طول سال از کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا بازدید می کنند. زائران از سراسر جهان نماد نمادین شهر را تحسین می کنند و هر ساله راهی کلیسای جامع می شوند.

۹-پارک تفریحی تیبیدابو

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا

یک شهربازی واقع در خط الراس کولسرولا در بارسلونا در Tibidabo، پارک تفریحی Tibidabo است. این قدیمی ترین شهربازی در جهان است که هنوز هم کار می کند.

۱۰-مادرید ریو

10 مکان دیدنی و جذاب کشور اسپانیا

پارک مادرید ریو در نزدیکی رودخانه Manzanares قرار دارد و یک منطقه فرهنگی و تفریحی وسیع برای گردشگران است. این رودخانه صنعتی سابق شهر بود که در سال ۲۰۱۱ بازسازی شد. کشتارگاه سابق شهر به یک مرکز فرهنگی بزرگ تبدیل شده است که دارای فضای نمایشگاهی، بازار در فضای باز و رستوران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا