شبکه های اجتماعی

واتساپ با هوش مصنوعی جدیدش می‌تواند سلیقه‌های شما را به خاطر بسپارد!

هوش مصنوعی واتس اپ به زودی قادر خواهد بود جزئیات مربوط به سلیقه‌های شما را به خاطر بسپارد

به نظر می‌رسد که به زودی ویژگی جدیدی در هوش مصنوعی متا در واتس اپ فعال خواهد شد که این امکان را فراهم می‌کند تا پاسخ‌های چت‌بات بر اساس اطلاعات شخصی شما تنظیم شود.

این قابلیت جدید، که تحت عنوان “حافظه” در حال توسعه است، به هوش مصنوعی واتس اپ این امکان را می‌دهد تا بخش‌های مهمی از مکالمات شما را به یاد داشته باشد و بر اساس آن، پاسخ‌های شخصی‌سازی شده ارائه دهد. کاربران قادر خواهند بود جزئیاتی را که توسط هوش مصنوعی ثبت شده‌اند مشاهده، بروزرسانی یا حذف کنند.

جزئیات بیشتر درباره ویژگی حافظه هوش مصنوعی واتس اپ

براساس گزارش WABetaInfo، ویژگی حافظه به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعاتی مانند علایق شخصی، تاریخ تولد و حتی ترجیحات غذایی را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهند. این اطلاعات ذخیره شده به هوش مصنوعی کمک می‌کند تا در مکالمات بعدی با کاربران، پاسخ‌های مناسب‌تر و مرتبط‌تری ارائه دهد.

ویژگی حافظه هنوز در مرحله آزمایشی است

ویژگی “Memory” در آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ برای اندروید دیده شده، اما هنوز برای کاربران عمومی در دسترس نیست. اسکرین‌شات‌های منتشر شده از این ویژگی، بخشی از رابط کاربری جدید را نشان می‌دهند که تمامی اطلاعاتی که هوش مصنوعی متا به خاطر دارد، در آن به نمایش گذاشته شده است. به علاوه، کاربران قادر خواهند بود که اطلاعات را به صورت دستی نیز به حافظه اضافه کنند.

کنترل کامل کاربران بر داده‌های ثبت شده

متا در مورد این ویژگی هیچ اطلاعات رسمی‌ای منتشر نکرده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی برای عموم کاربران منتشر خواهد شد. اما گفته شده که کاربران کنترل کاملی بر اطلاعاتی که هوش مصنوعی به خاطر می‌سپارد خواهند داشت و می‌توانند در هر زمان که بخواهند آن‌ها را به‌روزرسانی یا حذف کنند.

منبع
irotime.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا